4.25.2013
Володимир Дегтярьов, гендиректор NewsFront PR Agency розповідає, як створити SELF-БРЕНД
17 квітня, в Інституті філології (який я закінчила:), а по-народному, Жовтому корпусі КНУ ім. Тараса Шевченка в рамках профорієнтаційного проекту Про Life відбулася лекція Володимира Дегтярьова, генерального директора і партнера PR-агентства NewsFront. Нагадаю, що проект Про Life націлений на допомогу студентам гуманітарних спеціальностей. Це 3-місячний курс майстер-класів, тренінгів та історій успіху від відомих людей: спікери, які руйнують стереотипи про меншовартісність освіти філолога, біснес-тренери з дієвими порадами, загалом люди з різних сфер діяльності, які вийшли з гуманітарних наук.
Володимир Дегтярьов, як і багато його колег, прийшов у PR з філології. Закінчив Львівський університет ім.Івана Франка, факультет іноземних мов, кафедру перекладознавства. Почав з викладання та перекладів, потім перейшов до роботи з текстами і аналітикою. Спробував організовувати заходи, допомагав запускати інформаційні кампанії, і непомітно для себе опинився в піарі. Працював і в недержавних проектах, і в державних структурах (у відділі преси Посольства США). Вже 8 років працює в PR агентствах, з яких 3,5 роки - очолює агентство NewsFront. Для клієнтів NewsFront - це організатор прес-конференцій і презентацій, посередник у роботі з лідерами думок, експертами та блогерами, копірайтер, аналітик, порадник з організації спонсорських та партнерських проектів. Варто додати ще й те, що Володимир - затятий спортсмен і перетворив спорт на свою життєву філософію. В одному з інтерв'ю він сказав: "Як в спорті максимальних результатів можна досягнути лише на змаганнях, коли є потужний стимул, так і в бізнесі присутність на ринку потужних гравців змушує бути постійно в тонусі і шукати способи залишатись конкурентноздатним".
Володимир Дегтярьов прийшов до студентів, аби розповісти про основи self-брендингу і дати відповіді на питання: Що таке "Я-бренд"? Як створити власний бренд і як розвивати його?
"Я-бренд" це:
Щоб створити власний бренд - треба ДІЯТИ. Треба бути активним і використовувати всі можливості, аби проявити себе. Якщо людина відсутня в інформаційному полі - це програшний варіант.
Студентські ініціативи - перший крок до рекомендації себе в суспільстві.
За можливість стажування треба братися. Нехай за це не платять і на роботу в організацію вас не візьмуть, але той безцінний досвід, який отримаєте - ваша інвестиція в себе. Головне, що досвід цей практичний. Змога побачити та відчути, як влаштована та чи інша структура зсередини, як працює її механізм - покращує ваші навики в роботі. Варто розуміти, що організація, яка бере на стажування, також несе певні витрати і ризики для себе, адже до стажера потрібно приставити "опікуна", який витрачатиме час і зусилля на ваше навчання. Будь-які ваші помилки, наприклад, в журналістській діяльності, можуть мати нехороші наслідки для організації і т.п. Тому можливість простажуватися треба цінувати.
Беріться за можливість організації тих чи інших заходів, проектів, записуйтесь у волонтери.
Пишіть про те, що вас цікавить. Висловлюйте СВОЇ думки. Транслюйте їх в інформаційне поле.
Щоб стати публічним - треба тусуватися. Тусовка - прекрасна можливість зарекомендувати себе, зустріти потрібних людей і поспілкуватися з ними в невимушеній обстановці, покращити свої комунікативні здібності.
Беріть участь в змаганнях і конкурсах. Будь-яке змагання - це вихід зі своєї зони комфорту, а отже, рух і розвиток.
Знаходьте свої інтереси. Розвивайте ерудицію, копайте та поглиблюйте знання.
Розвивайте етичні навики. Це важлива складова вашої публічної особи.
Визначте свою місію в житті. Дайте собі відповідь на те, для чого ви живете. Для цього Володимир порадив одну просту, але дієву вправу. В кінці кожного дня потрібно записати, що вас протягом цього дня найбільше вразило: наприклад, зустріч з другом, вечірка, прочитана книга і т.п. В дужках написати, з якої сфери життя ця емоція - сім'я, друзі, професія, навчання тощо. Після певного часу потрібно проаналізувати свої записи і вирахувати, яка ж сфера життя приносить вам найбільше задоволення. За допомогою цього можна скласти рейтинг своїх життєвих ролей, наприклад: я - батько, начальник, друг, спортсмен і т.д. У Володимира виявилось 6 головних ролей в житті, які він намагається успішно поєднувати. Хоча він каже, що "Балансу нема і не буде. Є тимчасове переважання тієї чи іншої ролі. І це нормально". Загалом, розподіл на ролі допомагає нам знайти свої мотивації в житті. Коли мотивація людини не "заробити мільйон грошей", а реалізувати себе в тій чи іншій ролі - це дієвіший і приємніший спосіб.
Транслюйте себе в інформаційний простір.
Публічна людина повинна мати свій блог, або, хоча б, мікроблог. Не варто обмежуватись лише соціальними мережами. Блог дає можливість людям певних вузьких зацікавлень знайти вашу сторінку і підписатися на неї. Блог дає можливість розподілення на теги, за якими вас можуть знайти в інтернеті. Блог дає можливість заливати велику кількість медіа-фейлів. Платформи для блогів - WordPress, Blogger, Tumbler, Livejournal (останній в списку рекомендацій).
Без них - нікуди. Якщо людини нема в соціальній мережі - як про неї дізнаються інші? 6 постів в день - золота середина. Варто пам'ятати, що інформація, яку ви викидаєте в мережу, повинна бути цікавою не лише вам, а й іншим. Щоб не бути нав'язливим, озбройтесь правилом: "Be nice and be useful!".
Ще кілька мереж, де варто зареєструватись:
LinkedIn - найбільш професійна та сепарована соцмережа з усіх. Саме тут можна знайти фахового працівника, нормального роботодавця чи компаньйона.
Окрема тема - резюме. Окрім того, що це ваша візитна картка і джерело найважливішої професійної інформації про вас, це ще й можливість справити перше враження, а така можливість дається лише раз.
Володимир продемонстрував нам резюме одного зі своїх найкращих працівників, яке колись було надіслано в агентство, і вразило всіх. "Побачивши таке резюме, одразу виникло бажання зателефонувати людині і запросити на співбесіду". Деякі люди також надсилали резюме у вигляді анімаційних презентацій. Проте варто розуміти, що подібні речі підходять для подачі в PR-агентства та різні організації креативного спрямування. Отримати посаду економіста, причарувавши таким резюме роботодавця, навряд чи вдасться. В резюме потрібно вказувати все, навіть те, як ви колись підпрацьовували офіціантом. Всі посади є релевантними, адже це свідчить про ваш досвід роботи з людьми. У PR-агентстві Володимира навіть не розглядаються резюме без супровідних листів, адже саме в них висвітлюється ваша мотивація, досвід, ерудиція, попередні проекти. В ідеалі супровідний лист повинен писатися під кожну позицію окремо.
Хто може бути вам корисним?
- викладачі (якщо ви студент)
- професіонали вашої справи да дотичних до неї галузей
- друзі
Потрібно відвідувати конференції та всі можливі заходи, які насичені цікавою та потрібною вам інформацією. На щастя, сьогодні в Києві їх відбувається більш ніж достатньо: це зустрічі, тренінги, inspiration breakfasts, лекції і т.д. Потрібно моніторити ці заходи, підписуватись на їх сторінки у Facebook та Вконтакте, через електронну пошту. (На сайті forbes.ua, наприклад, є розділ "Самообразование").
Кілька хороших правил успішного відвідування конференцій:
- приходьте заздалегідь (можна спокійно записатися і поспілкуватися з професіоналами, поки їх не оточив рій бажаючих це зробити:)
- отримайте іменний бейдж, це ваша візитка
- сідайте близько до лектора, аби перебувати в полі його зору і дати змогу йому запам'ятати вашу персону
- задавайте цікаві питання, будьте активним
- на кава-брейку краще не стояти в чергах та набивати щоки, а поспілкуватися з потрібними вам людьми
- беріть з собою візитки (з запасом)
- після конференції напишіть своїм новим знайомим follow up листи, аби нагадати про себе і почати діалог
- stay in touch (нагадуйте про себе)
І на здачу від Володимира - корисна література:
Трохи фото з події:
Юлія Марушевська, організатора проекту Про Life і моя хороша подруга:
Я між двох Юль:)
Make your BRAND! Show yourself:)
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Хто б з філологів дізнався те, що після університету вони будуть почувати себе меншовартісними, якби ми не прийшли і не попередили?)
ВідповістиВидалити"Осведомлен - значит вооружен!"
ВідповістиВидалитиХодив зі мною в дитячий садочок)
ВідповістиВидалитиНу ок. А яке практичне застосування того всього блєску? Хліб вирощуєте, людей лікуєте, вулиці прибираєте? Тренд, бренд, крутизна...
І наостанок. Ми живемо в Україні, то чому відеоматеріали російською мовою?
Настю, дякую за звiт!
ВідповістиВидалити