11.05.2012

KAMENSKAKONONOVA for BRASKA

   Це взуття я вперше побачила на показі Ксенії Шнайдер на MBKFD 2012, і тоді мене ніщо так не вразило, як взуття! Справа в тому, що про таке взуття я мріяла ще з часів, коли закохалась у мінімалізм і конструктивізм (архітектурне взуття від  Balenciaga багато хто пам'ятаэ), але нічого подібного, на жаль, не зустрічала в магазинах масового маркету. І, о святі угодники!, яке ж було моє здивування, коли я сьогодні натрапила на стелаж KAMENSKAKONONOVA for BRASKA в ІНТЕРТОПІ! Звичайно ж, я не втрималась, щоб не поміряти! І, скажу я вам, це не взуття, а поезія! Як урбаністична поезія футуристів, яка оспівує місто і його синтетичне індустріальне обличчя!

Ріки з асфальтовими берегами,
З прибережними кручами кам'яниць
Заглушили мої пшеничні гами
Звуками бетонів і криць.








(Фото взяті з блогу http://fashionblog.com.ua/)


А ось ці дві пари мені хотілося б придбати:


     Поки придбала лише чорні ботильйони, аби зробити "тест-драйв". І можу сказати, що це найкомфортніше взуття, в яке мені доводилось поміщати свої кінцівки. Парадоксально, що таке масивне і високе взуття може бути настільки зручним!















     Десь читала, що моделі на показі KAMENSKAKONONOVA (який я, на жаль, пропустила) відзначали, що це взуття було одним із найзручніших, яке їм будь-коли надавали для показу.


Фото з блогу http://baluphoto.blogspot.com/ 

      І невеличкий екскурс в минуле - синтетичне взуття Balenciaga з колекції осінь-зима 2010-2011, яке було б особливо цінним експонатом в моєму музеї історії взуття, якби він у мене був:)