11.02.2012

QUEEN OF SORROW

   Що ж, про готику і як я її відчуваю я трішки розповіла в попередньому записі. Наша друга фотосесія була в повному сенсі слова готичною. Хотілось би, щоб більш потойбічною і епатажною, але "тіше єдєш -дальше будєш":). Взагалі, моя первинна задумка була зробити Corpse Bride - труп нареченої. Знімати мали ввечері, в тумані, на Байковому кладовищі, біля закинутого фамільного склепу. Але наша модель, Яночка, сказала, що з такими речами жартувати не хоче, та й я потім параскінула мізками, що зараз не вельми певний період в житті, щоб гратися з вогнем:). От таке у нас полум'я забобонності охопило, людей 21-го століття. Тому ми з фотографом в переддень зйомки вирушили на оперативні пошуки кращої локації. Знайшли її на ВДНГ. В той день я була рольовою моделлю і навіть залізла (в сукні) на дах оранжереї. Чого не зробиш заради мистецтва!



 
   Чим надихалась? :)





   Наша команда:


   

Результат:

Photography – Graham Mitchell
Model – Yana Leonova
Style – Anastasia Basilica
MUAAnastasia Basilica
Hair - Anastasia Basilica  





   І, на останок, кадри, які мені подобаються, але фотограф полінувався обробити.



Немає коментарів:

Дописати коментар