11.02.2012

Beep!

Минуло десь два місяці, як я офіційно "задєлалась" стилістом. Цю мрію я виношувала, мабуть, ще з тих пір, як в 10 класі вперше взяла до рук журнал Pink, здається, з Сарою-Джесікою Паркер на обкладинці. Ще досі лежать у мене в отроцько-юношесько-студєнчєскому комоді тлусті сортовані конверти з вирізками з Пінка.Так от, моя нова професія виношувалась мною давно в латентній фазі і ось нарешті, закінчивши універ, моя, напічкана трансцендентною філологічною матерією голова, окреслена герменевтичним колом українського літературного дискурсу (мої друзі-однокашники мене зрозуміють), оприявнила себе в контексті стилю, моди, естетики і всього подібного) Це була моя мрія і мені здається, що потрошку вона починає збуватися. Побажайте мені успіху:)

Немає коментарів:

Дописати коментар